پیشنهادهای پوشش در زمستان
نوشته شده توسط : اینفو

 

نکاتی برای پوشش در زمستان,راهنمای لباس پوشیدن در زمستان

در فصل سرما، تا حد امکان از پوشیدن لباس هایی با الیاف مصنوعی، پرهیز کنید

 

لباس گرم همیشه خاطره خوش یک زمستان سرد را به همراه دارد. با سرد شدن هوا، شاید اولین کاری که می‌کنیم پیدا کردن دم دست ترین ژاکت باشد. جوراب های ضخیم و پلیور هم زود ما را نجات می‌دهند. اما با انتخاب لباس مناسب این فصل، تغییرات تدریجی یا ناگهانی هوا هم برایمان دلپذیر خواهد بود.

 

مناسب مکان و فعالیت تان لباس گرم بپوشید

هرجایی که می‌روید، مناسب دمای آنجا لباس بپوشید. زمانی که در خانه تلویزیون تماشا می‌کنید، به سبک اسکیموها چای و شیرینی صرف نکنید. دمای خانه را متعادل نگه‌دارید و با بلوز، شلوار و جوراب معمولی، به استراحت بپردازید. اگر به مهمانی ها خودمانی می روید، گول اسم فصل زمستان را نخورید و گرم‌ترین لباس کمدتان را انتخاب نکنید. می توانید مانند منزل خود لباس بپوشید. اما اگر به خرید، تفریح، ورزش و یا هر فعالیتی در فضای باز می‌روید، خود را خوب بپوشانید. در فضای باز لباس‌های پنبه‌ای حرارت بدن را حفظ نمی‌کنند، بهتر است لباس دیگری روی آن ها بپوشید.

 

زیرپوش، گرم‌کن و جوراب بپوشید

در جاهای خیلی سرد، زیر بلوز یا پیراهنتان لایه‌ای به عنوان زیرپوش اضافه کنید. برای این کار، از تاپ یا تیشرت‌های رنگی استفاده کنید. می توانید از لباس‌های یقه باز استفاده کنید تا قسمتی از لباس زیر دیده شود. سرمایی ها که حتماً سراغ شلوارهای کشی نازک، برای زیر شلوار خود استفاده می‌کنند. این کار در گرم شدن بدن تأثیر بسیاری دارد. جوراب‌های گرم و بلند، جدا از بهتر کردن ظاهرتان، نقش مهمی در گرم نگه داشتن شما دارند. جوراب های پشمی بخرید. اما اگر می‌خواهید دو جوراب روی هم بپوشید، مراقب جریان خون پای خود هم باشید تا با جوراب تنگ، تحت فشار نباشد.

 

لباس پنبه ای یا پشمی بپوشید

در فصل سرما، تا حد امکان از پوشیدن لباس هایی با الیاف مصنوعی، پرهیز کنید. الیاف ترکیبی نیز می توانند گزینه های خوبی باشند، در صورتی که پارچه ضخامت مناسبی داشته باشد. پارچه های پنبه ای برایتان گرمای ملایمی به همراه می آورند. سبک و لطیف اند و شستشوی آسانی دارند. اما به‌تنهایی پوشش کاملی نیستند. درصورتی که، پارچه های پشمی گرم ترین لباس های شما خواهند بود. پس روی بلوز یا پیراهن پنبه ای خود، بافتنی های پشمی بپوشید.

ادامه دارد...

این مطلب توسط تولیدی حوله نیکو به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده است. کارخانه تولید حوله نیکو فعال در زمینه بافت و همچنین رنگریزی حوله مفتخر به تولید حوله حمامی  و تولید حوله تن پوش  با بیش از چهل سال سابقه بوده و هست. لازم به ذکر است که اعلام نماییم تولیدی حوله اصفهان نیکوآماده همکاری با کلیه همکاران و همچنین سایر تولیدی ها(جهت رنگریزی) در سراسر کشور می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: