نکته هایی برای خرید و انتخاب نیم بوت زنانه
نوشته شده توسط : اینفو

 

مدل های نیم بوت زنانه,نیم بوت زنانه

بوت و نیم بوت زنانه از کفش هایی هستند که با تمام استایل ها هماهنگی خوبی دارند

 

بوت زنانه و نیم بوت زنانه از جمله کفش هایی هستند که تقریباً با تمام استایل ها هماهنگی خوبی دارند. چه بخواهید به یک پیاده روی در شهر بروید، چه یک مصاحبه تاثیرگذار کاری، نیم بوت ها می توانند انتخاب درستی باشند. این مدل کفش یکی از منعطف ترین مدل های کفش است که می تواند خود را با هر دو این مناسبت ها تطبیق بدهد. به هنگام خرید باید به اینکه دقیقاً به دنبال چه نوع نیم بوتی هستید دقت کنید. برای شناخت بهتر نیم بوت ها، این راهنمای خرید نیم بوت زنانه به شما کمک می کند که بدانید این کفش ها چگونه به صنعت مد و پوشاک راه یافته اند، چگونه یک نیم بوت زنانه انتخاب کنید و انواع مختلف نیم بوت زنانه را بشناسید. همچنین در این راهنما نکاتی برای استفاده بهتر از این نوع از کفش ها با استایل های گوناگون ارائه شده است.

 

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مد

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می کنند. نیم بوت به مدل کفش زنانه ای گفته می شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت ها تنها کفش هایی هستند که هم در مدل های مختلف کفش مردانه یافت می شوند و هم در مدل های مختلف کفش زنانه وجود دارند و مورد استفاده خانم ها و آقایان هستند.

 

نیم بوت زنانه برای اولین بار در سال ۱۸۰۴ به دنیای مد معرفی شد. جالب آنکه در طراحی اولین نیم بوت های زنانه تفاوتی در پای چپ و راست وجود نداشت. در سال های بعد بوت زنانه جلو مربعی به وجود آمد و بین سال های  ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۰ به مد روز آن زمان تبدیل شد. نیم بوت زنانه از قرن ۱۹ در میان خانم ها محبوبیت پیدا کرد. در گذشته نیم بوت ها مشخصا با شلوارهای پارچه ای پوشیده می شدند، اما در سال های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس ها و استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید نیم بوت زنانه

اگر نیم بوت زنانه را به درستی مورد استفاده قرار دهید، این مدل کفش زنانه می تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و ظاهر پاهای درشت را لاغرتر کند؛ اما اگر به درستی از آن ها استفاده نکنید عکس این اتفاق را شاهد خواهید بود. خریداران بوت زنانه برای خرید باید به این نکته توجه کنند که بوت زنانه باید با قد و شکل بدن هماهنگی داشته باشد تا نتیجه آن ظاهری زیبا باشد.

 

نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه

در ادامه نکات و استراتژی هایی عملی برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه مناسب ارائه می شود.

 

نیم بوتی بخرید که متناسب با پاهایتان باشد

نکته مهم، انتخاب نیم بوتی است که اندازه درستی برای پا، ساق پا و مچ پا داشته باشد؛ تا ظاهری متعادل و متناسب به ارمغان بیاورد. مثلاً، هر مدل کفش زنانه با پاشنه میخی باعث می شود که ساق پاهای درشت، پهن تر به نظر برسند؛ ولی همین مدل کفش زنانه، ساق پاهای باریک را پرتر نشان می دهند و پاهایی شبیه به سوپر مدل ها به وجود می آورد. به همین ترتیب، نیم بوت های لژدار، ساق و مچ پاهای لاغر را لاغرتر نشان می دهد، اما ساق پاهای درشت را بلند تر می کنند و همین موضوع باعث می شود که ساق پا لاغرتر به نظر برسد. بنابراین، در هنگام انتخاب نیم بوت زنانه اندازه ساق و مچ پا را حتما در نظر بگیرید.

 

بوت زنانه,مدل بوت زنانه

در انتخاب نیم بوت به اندازه درستی برای پا، ساق پا و مچ پا داشته باشد توجه کنید

 

کمال زیبایی شکل بدن

نیم بوتی تهیه کنید که برای شکل خاص بدن شما مناسب باشد.  هدف از این کار آن است که شکل بدن شما از تمام جهات متناسب به نظر برسد. وقتی شما به عنوان یک خریدار نیم بوت بدانید شکل بدنتان کدام است، انتخاب نیم بوت های زنانه مد روز که متناسب شکل بدنتان باشد آسان تر می شود و ظاهرتان زیبا تر خواهد بود. در ادامه انواع اشکال بدن و سبک بوت زنانه ای که متناسب با آن است ارائه می شود.

ادامه دارد...

این مطلب توسط تولیدی حوله نیکو به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده استکارخانه تولید حوله نیکوفعال در زمینه بافت و همچنین رنگریزی حوله مفتخر به تولید حوله حمامی  و تولید حوله تن پوش با بیش از چهل سال سابقه بوده و هست. لازم به ذکر است که اعلام نماییم تولیدی حوله اصفهان نیکوآماده همکاری با کلیه همکاران و همچنین سایر تولیدی ها(جهت رنگریزی) در سراسر کشور می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: