حوله ها را پس از 3 تا 5 بار استفاده بشویید
نوشته شده توسط : اینفو

آیا تابحال به زمان مناسب شستشوی حوله ی دست و صورت و یا حوله ی حمام اندیشیده اید؟ اغلب ما تا زمانیکه حوله کثیف و یا دچار بوی نامطبوع نشود آن را نمی شوییم. اما زمان ایده آل شستشوی حوله ها پس از 3 تا 5 بار استفاده می باشد.

در حقیقت هر زمان که حوله مصرف می شود سطحی از سلول های مرده ی پوست از صورت یا بدن به حوله می چسبند. این سلول های مرده در داخل پرزهای حوله تجمع می کنند. با هر بار استفاده مقدار انباشتگی و نفوذ سلول های مرده به تارهای عمیق تر حوله افزایش می یابد.

بنابراین توصیه می شود حوله ها را پس از هر 3 تا 5 بار استفاده (نه 3 تا 5 روز) شستشو دهید. 

ماکسیمم زمان استفاده از هر حوله 5 دفعه می باشد و پس از آن حوله باید شسته و کاملاً خشک شود تا قابل استفاده باشد.

اگر شما مشغله ی بالایی دارید و هر چند هفته یکبار شستشوی لباس ها را انجام می دهید، احتمالاً باید تعداد حوله های بیشتری در منزل داشته باشید تا جایگزین حوله های استفاده شده کنید.

 

 

این مطلب توسط تولیدی حوله نیکو به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده استکارخانه تولید حوله نیکوفعال در زمینه بافت و همچنین رنگریزی حوله مفتخر به تولید حوله حمامی  و تولید حوله تن پوش با بیش از چهل سال سابقه بوده و هست. لازم به ذکر است که اعلام نماییم تولیدی حوله اصفهان نیکوآماده همکاری با کلیه همکاران و همچنین سایر تولیدی ها(جهت رنگریزی) در سراسر کشور می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: