چطور از لکه چربی روی هود خلاص شوم؟
نوشته شده توسط : اینفو

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های MDF در اصفهان توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است. 

 

برای پاک کردن چربی هود به سادگی می توان از مایع ظرفشویی و اسکاچ استفاده کنید، ولی باید گفت که مایع ظرفشویی در برخی مواقع نمی تواند حلال چربی هود باشد و به علاوه اسکاچ باعث خش و خط افتادن روی بدنه هود می شود.

اگر میزان چربی هود کم است از آب ولرم و صابون استفاده کنید و با دستمال یا اسفنج لکه چربی روی هود را پاک کنید. یکی از ساده ترین مواد از بین برنده چربی هود، اسپری و محلول های گاز پاک کن است که در بازار به وفور و در برندهای مختلف توزیع می شود.

از پودر ماشین لباسشویی به دلیل خاصیت چربی زدایی بالا هم می توان برای از بین بردن لکه چربی روی هود استفاده کرد، ولی فراموش نکنید که از دستمال، حوله یا اسفنج برای تمیز کردن هود استفاده کنید نه اسکاچ زبر! البته به سراغ پودرهای چند آنزیمه بسیار قوی هم نروید.

 

فیلتر هود هم میزان زیادی چربی جذب می کند. اگر فیلتر از جنس الیاف یا فیلتر زغالی است، شستن آن باعث تغییر شکل می شود و  باید آن را در مدت زمان مشخصی تعویض کنید. فیلتر آلومینیومی هود را می توانید با استفاده از شوینده های گفته شده پاک کرده و آن را در مقداری آب و محلول شوینده بخوابانید. از برس نرم هم برای تمیز کردن فیلتر فلزی هود می توانید استفاده کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: