کابینت جزیره شیک در دکوراسیون آشپزخانه!
نوشته شده توسط : اینفو

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های MDF در اصفهانتوانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

 

کابینت آشپزخانه جزیره ‌یکی از طراحی‌های جدید و خلاقانه کابینت‌های مدرن است که آن ها را در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه های ایرانی نیز زیاد می بینیم. کابینت جزیره به معنای قرار دادن چند ردیف کابینت در وسط آشپزخانه است، حال این کابینت ها می توانند کاربری های مختلفی داشته باشند. در این مطلب می خواهیم به ببرسی انواع آشپزخانه های جزیره بپردازیم و تعدادی از ترفندهای دکوراسیونی برای آوردن کابینت جزیره به آشپزخانه را با هم بررسی کنیم.

 

1. کابینت جزیره، کابینت هایی با قابلیت بالا

کابینت جزیره می‌تواند صرفاً شامل یک میز ناهاخوری با درهای مخصوص کابینت باشد. نورپردازی نیز در بالای کابینت جزیره توسط لوسترها، لامپ‌های تک شاخه و همین طور لامپ‌ های LED به طول کل میز انجام بگیرد. یادتان باشد وقتی از کابینت جزیره استفاده می کنید آن ها را تبدیل به یکی از تاثیر گذارترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می کنید و اولین چیزی که در هنگام ورود به آشپزخانه توجه شما را به خود جلب می کند همین کابینت های جزیره است، پس باید حسابی در مورد انتخاب آنها وسواس و دقت به خرج دهید. 

 

۲. کابینت جزیره ال شکل 

شما می توانید در آشپزخانه های بزرگ تان از کابینت های جزیره ال شکل استفاده کنید. این کابینت ها در یک قسمت می توانند میزکار شما برای آماده کردن غذا باشند و در قسمت دیگر هم می توانند کانتری برای سرو غذا باشند، ضمن آن که کابینت های جزیره می توانند در حوزه بندی دکوراسیون آشپزخانه تان نیز به شما کمک کنند و به هر قسمت در آشپزخانه شخصیتی مستقل بدهند، بهتر است که کابینت های جزیره را دست کم نگیرید. 

 

۳. کابینت جزیره، پذیرای سینک های ظرف شویی 

شما می توانید به راحتی سینک های ظرف شویی تان را روی کابینت های جزیره جانمایی کنید. با این کار هم چهره و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان مدرن تر می شود و هم شما می توانید حوزه خیس آشپزخانه تا را از بقیه حوزه ها جدا کنید و محدوده ای تعریف شده تر برای آن در نظر بگیرید. در ضمن می توانید از پشت این سینک ها به عنوان میز غذاخوری برای صرف غذا در واقعی که نیاز به ریخت و پاش زیادی ندارید و یا برای خوردن عصرانه استفاده کنید. 

 

۴. کابینت جزیره، کانترهای مدرن و دوست داشتنی 

در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان اگر قرار است از کابینت جزیره استفاده کنید، می توانید کمی عرض آن را بیشتر در نظر بگیرید تا بتوانید از آن به عنوان کانتر نیز بهره بگیرید. شما حتی می توانید برای این کانترهای نیز صندلی های ست تهیه کنید و زیبایی این کابینت های جزیره که حالا نقش کانتر را نیز در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان بازی می کنند را تکمیل کنید. 

 

۵. کابینت های جزیره دو تکه 

کابینت های جزیره می توانند به صورت دو تکه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تعریف شوند؛ چیزی شبیه همان کابینت های جزیره ال شکل که در بندهای بالاتر راجع به آن ها صحبت کردیم. این نوع از کابینت های جزیره نیز می توانند حسابی به شما کمک کنند. حضور این نوع از کابینت های جزیره باعث می شود تا شما فضای بیشتری برای قرار دادن تجهیزات آشپزخانه و طبقه بندی و نظم دهی وسایل تان داشته باشید. 

 

۶. کابینت جزیره، کانتر، میز غذاخوری، کابینت 

اگر آن قدر خوش شانس باشید که عرض کابینت های جزیره تان زیاد باشد می توانید در آن هم میز غذاخوری تان را پیش بینی کنید، هم کابینت های بیشتر و هم کانتر آشپزخانه تان را. عکس بالا به شما نشان می دهد که کابینت جزیره چقدر می تواند کمک حال شما باشد. این نوع از کابینت ها می توانند حتی در آشپزخانه های کوچک نیز کارآمد باشند. 

 

۷. کابینت های جزیره، جداکننده های کارآمد 

لزومی ندارد که حتما کابینت های جزیره را با دیگر عناصر آشپزخانه ترکیب کنید. آن ها می توانند حتی کابینت هم نباشند و فقط کانترهایی باشند برای تعریف حد و مرز آشپزخانه و در واقع تعریف فضایی آن. چیزی شبیه کابینت آشپزخانه ای که در عکس بالا می بینید. 

 

۸. کابینت جزیره با اشکال خاص 

کابینت های جزیره قرار نیست که همیشه شکل تعریف شده مربع و مستطیل داشته باشند، آن ها می توانند در انواع و اقسام شکل ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند. در عکس بالا می توانید ببینید که این کابینت جزیره بر خلاف دیگر کابینت های جزیره که تا به اینجا آن ها را بررسی کردیم، شکل نیم دایره دارد و اتفاقا بسیار هم جذاب است. 

 

۹. کابینت جزیره دارای نشیمن 

اگر طراح باهوشی باشید، می توانید برای کابینت های جزیره تان نشیمن هایی تعریف کنید و کاربری آن ها را توسعه بدهید. به طور مثال می توانید کابینت های زیرین را از نوع متحرک در نظر بگیرید و روی آن ها با فوم و پارچه های مناسب بپوشانید و آن ها را در مواقع لزوم بیرون بکشید و آن ها را حتی به عنوان نشیمن های پنهان در دل دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. 

 

۱۰. کابینت های جزیره کلاسیک 

قرار نیست که کابینت های جزیره حتما چهره ای مدرن داشته باشند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سبک کلاسیک علاقه دارید، می توانید از این کابینت ها با همان چهره استفاده کنید. عکس بالا به شما نشان می دهد که این نوع از کابینت های جزیره تا چه اندازه می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان بدرخشند.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: