دانلود آسان ویدیو‌های یوتیوب با استفاده از تلگرام
نوشته شده توسط : اینفو

خرید هاست و دامین برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین در ادامه به ارائه برخی نکات در زمینه  ثبت دامین و هاست می پردازیم. برای راه اندازی سایت ابتدا باید یک دامنه ثبت کرده و پس از ثبت دامین خود به خرید سرویس هاست مورد نظر جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت خود بر روی آن اقدام نمایید. دامنه ها بیانگر نام تجاری، نوع فعالیت و یا منطقه کاری شما است. نکته دیگری که لازم است به آن توجه شود اینست که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت خود لازم است به خرید هاست لینوکس و یا خرید هاست ویندوز اقدام نمایید.

برای وب سایت هایی که دارای ترافیک بالا نیستند هاست نیاز آن ها را برآورده می سازد اما برای وب سایت های پربازدید ما دو انتخاب را پیش رو داریم: -  خرید سرور مجازی    -  خرید سرور اختصاصی

زمانی که شما اقدام به خرید سرور اختصاصی می کنید، تمامی منابع آن سرور در اختیار شماست و فقط شما از آن استفاده می نمایید اما با خرید سرور مجازی شما یک ماشین مجازی شده را بر روی سرور کنترل می کنید که ممکن هست تعداد زیادی محیط مجازی دیگر را نیز میزبانی کند. پس فقط شما نیستید که از سرور استفاده می نمایید. در سرور مجازی شما محدود به پلن هایی هستید که شرکت ارائه می نماید در صورتی که در سرور اختصاصی شما کنترل کامل را بر عهده دارید و می توانید از منابع و سی پی یو به تنهایی استفاده نمایید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد قطعا سرور اختصاصی امکانات بیشتری نسبت به سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می د هد اما شما باید توجه کنید که نیاز شما چیست ؟ اگر سرور مجازی پاسخگوی نیاز شما است لزومی ندارد برای خرید سرور اختصاصی هزینه کنید. چون قطعا قیمت سرور های اختصاصی نسبت به سرور های مجازی بیشتر است .

ایران وب سرور با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه هاست پرسرعت به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

 

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که کاربران زیادی به‌خاطر امکانات ویژه این پیام‌رسان از آن به صورت مدام استفاده می‌کنند. عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف برای دریافت مطالب مورد نظر، استفاده از ربات‌های مختلف برای انجام کارهای مختلف، دو ویژگی تلگرام است که آن را از سایر پیام‌رسان‌ها محبوب‌تر کرده است. در این مطالب آموزشی می‌خواهیم به شما نحوه دانلود آسان ویدیو‌های یوتیوب را با استفاده از ربات تلگرام آموزش دهیم.

ربات‌ها در واقع افزونه‌های جانبی هستند که کاربر با آنها از طریق ارسال پیام، فرمان‌های مختلف و درخواست‌های متفاوت در تعامل هستند. یک ربات معمولاً محتویات مرتبط با خواسته‌های شما را به محض درخواست، در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات ربات‌ها می‌توانید نام‌ روبات بعد از علامت @ در قسمت جستجو تایپ کنید. 

ربات utubebot@، ربات مربوط به یوتیوب است. شما با استفاده از این ربات می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را از یوتیوب به آسانی دانلود کنید. شما می‌توانید با استفاده از این ربات، ویدیوها را به صورت فایل صوتی و یا فایل ویدیویی با فرمت‌های مختلف دریافت کنید.

برای دریافت ویدیو‌های یوتیوب، کافی است لینک آن را برای ربات ارسال کنید و فایل ویدیویی و یا صوتی را دریافت کنید. این ربات امکان دانلود ویدئوها با رزولوشن‌های متفاوت و حتی تبدیل خروجی آن‌ها به فایل‌های MP3 را فراهم می‌کند.

برای استفاده از این ربات، در بخش جستجو utubebot@ را تایپ کنید. بر روی آن کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره چت، سپس بر روی start کلیک کنید.

در گام بعدی زبان مورد نظر انتخاب کنید.

در مرحله آخر، آدرس لینک ویدیو یوتیوب مورد نظر را برای ربات ارسال کنید.

شما از طریق این ربات، می‌توانید ویدیو‌ی مورد نظر را در یوتیوب جستجو کنید. این کار را از طریق دستور vid@ انجام دهید.

یکی از ویژگی های خوب این ربات پشتیبانی زبان فارسی است. این ربات می‌تواند ویدیو‌هایی را دانلود نماید که حجم آنها ۵۰ مگابایت است، ویدیو‌هایی با حجم بیشتر را قادر به دانلود نیست.

ربات دیگر یوتیوب در تلگرام YTAudio_Bot@ است. این ربات قادر است ویدیو‌های یوتیوب را در فرمت Audio برای شما دانلود نماید. نحوه استفاده از ربات مانند ربات utubebot@ است.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: