قیر و گونی سرویس‌ها ‌
نوشته شده توسط : اینفو

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. رول بولتHSA  که عمدتا در سازه ها ، دستگاه ها، اتصال تیر به ستون، کابل کشی در دیواره های بتنی و بسیاری موارد دیگر به خوبی نیرو های برشی را تحمل کرده و کارایی بسیار بالایی دارد، نیز در شرکت ظریف رول بولت با کیفیت بالا تولید و عرضه می شود. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد. در ادامه این مطلب با ظریف رول بولت همراه باشید.

 

قیر و گونی سرویس‌ها بهتر است در دو مرحله دیوارها و کف انجام شود. ‌معمولاً كاشی كاری سرویس‌ها را قبل از فرش كف انجام می‌دهند چنانچه قیر و گونی كف نیز همزمان با قیر و گونی دیوارها انجام شود در موقع كاشی كاری و عبور و مرور‌‌ از روی كف، ناچار قیر و گونی آسیب دیده و سوراخ می‌شود و در نتیجه در موقع فرش كف دوباره این قیر و گونی با دو لایه گونی تجدید شود. در موقع قیر و گونی كف باید دقت شود تا حمل كف شور كاملاً آب بندی شده و در صورت امكان این قیر و گونی داخل لوله كف شور قرار گیرد كه در این صورت می‌باید لوله كف شور به اندازه كافی بزرگ باشد تا هم قیر وگونی و هم كف شور را در خود جا دهد.

ابزار و وسائل مورد استفاده در نازک کاری

کاردک مخصوص بتونه :

این کاردک با ضخامت ۰٫۷۰ میلی متر از فلزمقاوم ساخته شده و دارای سطحی صیقلی شده میباشد. دسته این کاردک از پلاستیک بوده و سطح آن با لاستیک مخصوصی پوشیده شده است. برای هر گونه گچ کاری و بتونه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

کاردک مخصوص بتونه با دسته چوبی :

این کاردک با ضخامت ۰٫۷۰ میلی متر از فلزمقاوم ساخته شده و دارای سطحی صیقلی شده میباشد. دسته این کاردک از چوب درخت راش ساخته شده و برای هر گونه گچ کاری و بتونه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

لیسه مخصوص کنده کاری :

این وسیله با ضخامت ۰٫۷۰ میلی متر از فلزمقاوم ساخته شده ودارای سطحی صیقلی شده میباشد. به منظور وصل کردن میله دیگر به دسته پلاستیکی آن، این دسته به طور تو خالی طراحی شده است.این کاردک برای هر گونه گچ کاری،بتونه کاری، کنده کاری و مصارف دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

ماله بتونه :

این ماله با ضخامت ۰٫۷۰ میلی متر از فلزمقاوم ساخته شده ودارای سطحی صیقلی شده میباشد. دسته این ماله از پلاستیک بوده و سطح آن با لاستیک مخصوصی پوشیده شده است. برای هر گونه گچ کاری و بتونه کاری مورد استفاده قرار میگیرد.

کاردک پهن :

این کاردک با ضخامت ۰٫۵۰ میلی متر از فلزمقاوم ساخته شده ودارای سطحی صیقلی شده میباشد. دسته این کاردک از جنس پلاستیک بوده و برای هر گونه گچ کاری و بتونه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

شبکه غلطک :

جنس آن از پلاستیک می باشد. وجود دسته های کناری آویزان کردن آن را به سطل ممکن می سازد. شبکه رول به منظور کم کردن رنگ اضافی هنگام استفاده از رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. این وسیله به نحوی طراحی شده که هر دو سوی آن مورد استفاده قرار میگیرد.

همزن رنگ :

این وسیله برای مخلوط کردن هر گونه رنگ، گچ، بتونه، مواد چسبنده، ملات و غیره ایده آل می باشد. این وسیله طوری طراحی شده که به سر دریل وصل می شود ودر درجه پایین با دور کم مورد استفاده قرار می گیرد.

ماله گچ کاری با دسته ثابت :

بدنه این ماله از جنس پلاستسک بوده و سطح آن با لاستیک مخصوصی پوشیده شده است. این ماله در دو نوع مختلف با دسته ثابت ومتحرک و بدنه کوتاه و بلند طراحی شده و برای هموار کردن سطوح گچی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماله گچ کاری با دسته متحرک :

بدنه این ماله از جنس پلاستسک بوده و سطح آن با لاستیک مخصوصی پوشیده شده است. این ماله در دو نوع مختلف با دسته ثابت ومتحرک و بدنه کوتاه و بلند طراحی شده و برای هموار کردن سطوح گچی مورد استفاده قرار می گیرد.

سینی گچ کاری :

بدنه و دسته این وسیله از پلاستیک بوده و در گچ کاری ها مورد استفاده قرار میگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: