راهنمای مراقبت از حوله
نوشته شده توسط : اینفو

از آنجاکه حوله ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند، درنتیجه تولید حوله با کیفیت مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارخانه تولید حوله نیکو یکی از کارخانه های تولید انواع حوله است که در زمینه رنگریزی حوله یا به عبارت عامیانه رنگرزی حوله  نیز فعالیت می کند. این تولیدی حوله اصفهان با داشتن سابقه ای چندین ساله و درخشان، مفتخر به تولید انواع حوله با کیفیت مطلوب بوده و هست و همواره با درنظر گرفتن سلیقه و خواست مشتریان، به تولید حوله حمامی و   تولید حوله تن پوش می پردازد. با حوله نیکو در مطالعه این مطلب همراه باشید.

 

- حوله ها را قبل از استفاده برای اولین بار شسته و خشک کنید. اغلب  حوله ها پس از خروج از تولید دارای باقیمانده مواد سیلیکونی و دیگر مواد هستند. شستن حوله ها باعث پاک شدن باقیمانده این مواد و بالا بردن میزان جذب آب می شود.

- جهت تثبیت رنگ ها در حوله، حوله های رنگی با رنگ های مشابه را چندین دفعه با آب گرم بشویید.

- از نصف میزان توصیه شده ماده شست و شو به همراه ½  تا 1 فنجان سرکه سفید در شست و شو استفاده کنید. سرکه باعث تثبیت رنگ ها و پاک شدن کامل مواد اضافی از بافت حوله می شود.

- حوله ها را پس از سه یا چهار بار استفاده بشویید. از آب گرم و مواد پاک کننده مناسب لباس های رنگی جهت شست و شوی حوله های رنگی استفاده کنید. حوله های سفید  باید جداگانه  شسته شوند تا از تغییر رنگ و چرک مرد شدن آنها در گذشت زمان جلوگیری شود.

- جهت رعایت مسائل بهداشتی از شست و شوی حوله ها همراه با سایر لباس ها خودداری کنید.

- از نرم کننده ها با توجه به راهنما استفاده کنید.پیشنهاد می شود از نرم کننده ها هر چهار شست و شو یک بار استفاده شود. تجمع مواد موجود در نرم کننده در میان پرزهای حوله  می تواند پس از مدتی باعث کاهش میزان جذب آب حوله شود.

- حوله ها را پس از خروج از ماشین لباسشویی خوب بتکانید. این کار باعث پف کردن فیبرهای حوله و جذب بیشتر آب می شود. حوله ها را اتو نکنید زیرا باعث خوابیدن پرزهای حوله و کاهش جذب آب می شود.

- مطمئن شوید که حوله ها به طور کامل خشک شده اند. حوله هایی که حتی کمی مرطوب باشند میتوانند به سرعت بو بگیرند ولی در عین حال از خشک کردن بیش از حد حوله در خشک کن نیز جلوگیری کنید چرا که این کار میتواند باعث آسیب به فیبرهای پنبه موجود در حوله شود.

- بسیاری از حوله های با کیفیت دارای دوخت ها و عناصر تزیینی خاصی هستند که موجب لطافت بخشیدن به طراحی حوله و جلوه داشتن آن در محیط سخت و براق سرویس بهداشتی می شود.

در صورت امکان از این نوع حوله فقط به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزیینی در فضا استفاده کنید تا تعدد شست و شوی آن کاهش یافته از کهنه شدن ربان، نوارها، تور و یا دیگر تزیینات حوله جلوگیری شود.

-  حوله های حمام و دستی را به صورت سه لایه تا کنید تا استفاده از آن در قفسه به بهترین نحو باشد. حوله را از وسط تا کرده به صورتی که دو انتهای آن در سمت چپ باز باشد. یک سوم پایینی حوله را به طرف بالا تا کرده و بعد یک سوم بالایی را به سمت پایین تا کنید. هنگام قرار دادن در قفسه یا کمد لبه بیرونی حوله را رو قرار دهید تا برداشتن حوله ها به صورت تکی آسان باشد.

 

- حوله های دستی از جنس کتان را می توان با احتیاط اتو نمود تا ظاهر مرتب تری داشته باشند. بعد از اتو، حوله ها را همانند دیگر حوله ها به صورت سه لایه تا کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: